Er du vores nye Social Media Manager?

20 | Sep | 2021

Er du en initiativstærk SoMe-manager, der er født med en smartphone i hånden? Tør du bryde normer og levere historier uden filter fra uventede perspektiver? Har du dertil et fængende sprog og mestrer journalistiske vinkler? Så er det måske dig vi søger, i orkestrets nyoprettede stilling som Social Media Manager.

Ansøgningsfrist: 08. oktober 2021. Stillingen ønskes besat 1. november 2021 eller snarest herefter.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Udvikling og eksekvering af historier og content til Facebook / Instagram /LinkedIn
  • Ansvar for kampagnestyring i Facebook Business Manager / Facebook Creator Studio
  • Udarbejdelse af copy
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af contentplaner
  • Oprettelse og udsendelse af nyhedsbreve
  • Opdatering af indhold på hjemmeside
  • Opsamling af data og analytics

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse
  • Brænder igennem i kreative historier fortalt i video, tekst, grafik og foto
  • Gerne har en stor viden om musik, herunder klassisk musik, kan lide at gå til koncerter – og ikke mindst brænder for at formidle oplevelser
  • Har erfaring med at producere og drive både organisk indhold og kampagner på SoMe
  • Solid tilgang til arbejdet og dokumenteret erfaring med at skabe resultater
  • Forstår at engagere de forskellige kanalers brugere
  • Gerne har erfaring med salg, og gerne billetsalg på de sociale medier
  • Forstår at behandle og analysere data
  • Er er en holdspiller og trives godt i et kreativt miljø
  • Evner at holde mange bolde i luften på en gang
  • Er flydende på skriftligt og i tale på både dansk og engelsk.

Hvad tilbyder vi dig:
Vi tilbyder et alsidigt arbejde i et attraktivt og uhøjtideligt kunstnerisk miljø, hvor du har stor indflydelse på eget arbejde og planlægning i samarbejde med gode kolleger. Vi lægger vægt på høj kvalitet i arbejdet, innovative løsninger, godt humør og et godt arbejdsmiljø.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med det kommunikative team i Danmarks Underholdningsorkester, og refererer til orkestrets direktør.

Dit primære arbejdssted bliver i Lydens Hus på Gl. Kongevej 11 – 13, 1610 København V.

Løn og ansættelsesvilkår:
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer med fleksible arbejdstider. Aften- og weekendarbejde og rejseaktivitet må påregnes.

Ansøgning og spørgsmål:
Send din ansøgning og CV til duo@underholdningsorkester.dk mærket Social Media Manager i emnefeltet senest d. 08. oktober 2021. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 41 og 42.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationsansvarlig Heidi Hardgrove på hh@underholdningsorkester.dk eller direktør Andreas Vetö på av@underholdningsorkester.dk.

 

Om Danmarks Underholdningsorkester
Danmarks Underholdningsorkester er landets eneste musikerejede orkester og har eksisteret som sådan siden januar 2015. Orkestrets rødder strækker sig dog 80 år tilbage til grundlæggelsen i 1939. Orkestret har opnået bred international anerkendelse igennem dets mere end 20-årige samarbejde med chefdirigent Adam Fischer og har samtidig formået at bevare en skarpsleben populærmusikalsk profil i Danmark. Med den ballast ønsker Danmarks Underholdningsorkester at bringe den symfoniske musik ind i fremtiden ved at skabe nye formater, der hviler på en stadig mere raffineret evne til at være i tæt kontakt med dét publikum, der søger de store oplevelser med orkestermusik inden for både den rytmiske og den klassiske genre.

Yderligere oplysninger
, Peter Mezo
Mail
Phone